Πολιτευτής με την Ν.Δ. στην εκλογική περιφέρεια Β' Αθηνών
Κοινωνική ζωή στην Ελλάδα του 21ου αιώνα.
Αρχικά ας δούμε τι είναι Κοινωνική Ζωή.
Αρχικά ας δούμε τι είναι Κοινωνική Ζωή.
Είναι ένα σύνολο δράσεων του ανθρωπίνου δυναμικού της χώρας, το οποίο αφορά το τρόπο με τον οποίο θέλουν να ζουν.
Η Κοινωνική Ζωή χαρακτηρίζεται ως η μορφή οργάνωσης της ζωής, της καθημερινότητας, με τέτοιο τρόπο ώστε ο πολίτης να αισθάνεται και να είναι πλήρης.
Η επιδίωξη της ασφάλειας του, μέγιστο καθήκον της Πολιτείας και του Κράτους Δικαίου, ώστε να υπάρχουν οι συνθήκες εκείνες που να μπορούν να προσδώσουν στη καθημερινότητα την ευημερία και το καλώς έχειν.
Η Κοινωνική Ζωή στην Ελλάδα του 21ου αιώνα, χαρακτηρίζεται λόγω ιδεοληψιών την τελευταία 3ετία, ως μια ζωή φόβου.
Σε αυτή τη περίπτωση, ο κάθε πολίτης, αισθάνεται ότι δεν μπορεί να έχει την Κοινωνική Ζωή που θα ήθελε. Ή έχει κατά κάποιο τρόπο περιορισμένη.
Η δυσκολία κατανόησης ότι η Κοινωνική Ζωή, είναι ένα μείγμα πολλών παραμέτρων που την καθορίζουν, οδηγεί σε μια χαλάρωση της ηθικής. Θα έλεγα ότι είναι σκοπός.
Σε αυτό το σημείο, θα προσέθετα ότι η Κοινωνική Ζωή, είναι η συνέχεια της οργάνωσης της κοινωνίας, κοινωνία που το άτομο συνθέτει.
Αν πάρουμε τα σημεία των καιρών, θα δούμε ότι υπάρχει η προσπάθεια του πολίτη να αντισταθεί σε φαινόμενα που υποθάλπουν την αναταραχή της Κοινωνικής Ζωής. Η προσπάθεια αυτή, ξεκινά από την απόλυτη προσήλωση του πολίτη στα δικαιώματά του.
Και αυτά είναι και μπορεί η απαρίθμηση αυτών να είναι επιγραμματική και καίριας σημασίας για την κοινωνία.
Η υπεράσπιση του δικαιώματος της πληρότητας
Της αξιοπρέπειας
Της ασφάλειας
Της δημιουργίας
Της ευδαιμονίας
Το δικαίωμα του ημερησίου στόχου. Που φυσικά δεν μπορεί να είναι η αναταραχή της ζωή του.
Ο άνθρωπος έχει ως γονίδιο, το γονίδιο της οργάνωσης. Και η οργάνωση της ζωής, εξυπηρετεί κάθε τομέα αυτής. Δεν μπορεί μια οργανωμένη κοινωνία, να αφήσει την ανοργάνωτη έννοια να κυριαρχήσει εις βάρος της. Διότι αν και εφόσον υπάρχει αυτή η υποχώρηση, τότε το σύνολο των δράσεων που γίνεται από το ανθρώπινο δυναμικό της χώρας, θα έχει ολοένα και μεγαλύτερες αντιστάσεις από αυτούς που δεν θέλουν τη Κοινωνική Ζωή στο προσκήνιο αλλά μια ζωή όπως την ορίζουν αυτοί.
Ποιος ο τρόπος ζωής της σύγχρονης Δημοκρατικής Κοινωνίας.
Η οργανωμένη προσπάθεια δημιουργίας πλούτου. Δηλαδή, εργασίας με ουσιαστικό ανταποδοτικό όφελος σε σχέση με τις ώρες εργασίας.
Αυτό ορίζει εξάλλου και την ποιότητα της ζωής. Η υπέρ φορολόγηση, ο περιορισμός του διαθέσιμου εισοδήματος, το άγχος της καθημερινότητας, δεν επιτρέπει την πλήρη αφοσίωση και στα περαιτέρω ουσιαστικά της ζωής.
Ο πολίτης μιας σύγχρονης Δημοκρατίας, δεν μπορεί να είναι κλεισμένος στον εαυτό του, αλλά να ανοίγει τον εαυτό του για είσοδο συνεχόμενων προκλήσεων. Πρόσφορο έδαφος δημιουργίας ευκαιριών.
Υπάρχει η μεταφορά της ψυχολογίας. Η δραστηριότητα κατόπιν της λήξης της, κάτω από το πρίσμα συνεχούς βομβαρδισμού ανήθικων πρακτικών της Κυβέρνησης, δεν δημιουργεί κλίμα ομαλής συνέχειας της Κοινωνικής Ζωής.
Αντί να απολαμβάνεις τα αγαθά της Δημοκρατίας, αναλώνεσαι σε συζητήσεις για πιο λόγο δεν υπάρχουν τα αγαθά αυτά.
Η πολυπλοκότητα της φύσης του ανθρώπου γίνεται απλή όταν απολαμβάνει τα αγαθά της Δημοκρατίας.
Σε διαφορετική περίπτωση, αν υπάρχει ο περιορισμός της πρόσβασης στα αγαθά, τότε μοιραία έχουμε την περιθωριοποίηση του ανθρώπου σε μια πολύ μικρή επίπεδη επιφάνεια.
Η Κοινωνική Ζωή, είναι ο τρόπος που θες να ζεις μέσα από την καθημερινότητά σου. Όπως αναφέρθηκε, είναι οι δράσεις του ανθρώπινου δυναμικού. Ανθρώπινο δυναμικό δεν είναι μόνο αυτό που εργάζεται και ζει εντός της χώρας. Είναι και το ανθρώπινο δυναμικό που ζει και εκτός της χώρας του και πάντα τρέφει νοσταλγία για τη πατρίδα του και θέλει να επιστρέψει. Η αρχική επιστροφή του πολίτη που ζει σε μια άλλη χώρα, είναι η παροχή δυνατότητας ψήφου. Είναι και η δική του φωνή για το πως θέλει τη χώρα του. Είναι το δικαίωμα της πρόσθεσης που δίνει η Δημοκρατία στο Έθνος.
Άρα, η Κοινωνική Ζωή στην Ελλάδα του 21ου αιώνα καθορίζεται από το ευρύ σύνολο και όχι μόνο από το σύνολο των τοπικών κοινωνιών.
Η Αριστερά περιορίζει δικαίωμα για να ελέγχει την Κοινωνική Ζωή με τέτοιο τρόπο ώστε η Κοινωνική Ζωή να έχει ανάγκη την Αριστερά. Αυτή η πρακτική είναι που επιβάλλει την μεγάλη πολιτική αλλαγή ώστε η χώρα να συμβαδίζει με τον αιώνα.
Η ψυχική σύνθεση του σύγχρονου πολίτη, είναι ένα μείγμα εμπειριών γενεών, μεταφερόμενες αυτές στη σημερινή γενιά. Πολιτών και Πολιτικών. Τι υπήρχε, τι υπάρχει και τι θέλω να υπάρχει. Η σύνθεση της ποιότητας της ζωής, είναι σημαντική για την κοινωνία. Η Πολιτική έχει άμεση σχέση με την σύνθεση αυτή, και ο Πολιτικός μέγιστη ευθύνη.
Όταν η Πολιτική και ο Πολιτικός δεν έχουν σημείο συνάντησης, δεν υπάρχει σύνθεση ποιότητας ζωής, αλλά αποσύνθεση.
Η οικονομία είναι παγκόσμια. Αυτόματα ο πολίτης είναι σε πρόσημο φιλελεύθερης προσέγγισης της πραγματικότητας. Η προσέγγιση αυτή, θεωρεί ότι υπάρχει απαγορευτικό στην ύπαρξη οποιαδήποτε υπόνοιας αποσύνθεσης της ποιότητας, και δίνει σχετική εντολή στη πολιτική φιλοσοφία αυτή, που επιτρέπει μόνο τη σύνθεση και την ορθή καθοδήγηση.
Έχοντας ως αφετηρία την ποιότητα, τις δράσεις, το σύνολο αυτών που απαρτίζουν την Κοινωνική Ζωή, η σύγχρονη Δημοκρατία είναι ικανή να διαμορφώσει περαιτέρω συνθήκες ευημερίας, ασφάλειας, παιδείας, ώστε ο πολίτης να απολαμβάνει στο μέγιστο τα αγαθά αυτού που αποκαλείται Σύγχρονη Δημοκρατία.
Η κοινωνία των πολιτών, σε άμεση συνεργασία με το σύγχρονο, κινείται μπροστά για την μετάδοση της μελλοντικής εικόνας.
Κλείνω λέγοντας τα εξής.
Οι μελλοντικές μέσα από το σήμερα πολιτικές φιλοσοφίες, είναι αυτές που προτάσσουν πάνω από όλα την ποιότητα της ζωής. Η Ηγεσία του σύγχρονου κόσμου, θέλει τους πολίτες αφιερωμένους ενεργειακά στη συν διαμόρφωση του αύριο.
Η γενιά των πολιτικών της χώρας, ή αν θέλετε και των εν δυνάμει πολιτικών, βρίσκουν στη φιλοσοφία της πολιτικής του Κυριάκου Μητσοτάκη, αυτό ακριβώς που έχει ανάγκη η χώρα για να κάνει τα βήματα προς το μέλλον.
Την ποιότητα.
Η ποιότητα όμως της Κοινωνικής Ζωής, εξαρτάται και από την ποιότητα της Δημοκρατίας του κάθε κράτους.
Αυτή η ποιότητα δεν είναι δυνατόν να δέχεται υποβαθμίσεις, και φυσικά στρεβλώσεις του τι είναι Δημοκρατία και τι η Δημοκρατία προς χάριν της ευζωίας των πολιτών μπορεί να ανέχεται.
Η Ν.Δ. δεν επιτρέπει στρεβλώσεις. Και ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν δέχεται υποβαθμίσεις. Αλλά εργάζεται για την αναβάθμιση της χώρας και την ενίσχυση της ποιότητας της Δημοκρατίας μας. Με στόχο την ποιότητα της κοινωνικής ζωής του πολίτη.