Πολιτευτής με την Ν.Δ. στην εκλογική περιφέρεια Β' Αθηνών
Έκπληκτος, αν και συνηθίζω να παραμένω ψύχραιμος, παρακολούθησα στο σύνολο της ειδησεογραφίας σήμερα, την παρέμβαση Πολάκη.
Αν και με τον συγκεκριμένο κύριο, δεν πιστεύω ότι έχω να πω κάτι και αυτό για το λόγο ότι δεν έχει να μου προσφέρει κάτι παρά μια χυδαιότητα και ένα υβρεολόγιο τα οποία αυτά 2 στοιχεία δεν μου είναι χρήσιμα στη προσωπικότητά μου, θα ήθελα παρόλα αυτά να ξεκινήσω την σημερινή αρθρογραφία με αναφορά αρχικά στον συγκεκριμένο κύριο.
Έκπληκτος, αν και συνηθίζω να παραμένω ψύχραιμος, παρακολούθησα στο σύνολο της ειδησεογραφίας σήμερα, την παρέμβαση Πολάκη.
Αν και με τον συγκεκριμένο κύριο, δεν πιστεύω ότι έχω να πω κάτι και αυτό για το λόγο ότι δεν έχει να μου προσφέρει κάτι παρά μια χυδαιότητα και ένα υβρεολόγιο τα οποία αυτά 2 στοιχεία δεν μου είναι χρήσιμα στη προσωπικότητά μου, θα ήθελα παρόλα αυτά να ξεκινήσω την σημερινή αρθρογραφία με αναφορά αρχικά στον συγκεκριμένο κύριο.
Αρχικά θα πρέπει να μας πει σε ποιους απευθύνεται από άποψη παιδείας. Και εκφράζεται κατά αυτό το τρόπο. Διότι αν θεωρεί όλους τους ανθρώπους επιρρεπείς σε αμάθεια, σε ύβρεις, σε χαρακτηρισμούς μείωσης προσωπικότητας, τότε ο κύριος αυτός δεν έχει θέση στην Ελληνική Πολιτεία και κοινωνία αυτής.
Ο Πολάκης, δεν είναι παρά ένας δειλός πολιτικός, αν και δεν θα τον έλεγα πολιτικό, αλλά έναν λαϊκιστή, πολιτικός σημαίνει πολλά περισσότερα από αυτά που είναι ο κύριος αυτός, ο οποίος την ώρα που καταλαβαίνει ότι η καρέκλα του τρίζει, και θα την χάσει, επιτίθεται κατά πολύ συγκεκριμένων ανθρώπων. Αυτών που μαρτυρούν τα κακώς κείμενα.
Και επιλέγει να το πράξει αυτό, όχι σε επαφή μαζί τους, αλλά απομακρυσμένα, καλυπτόμενος πίσω από μια ανάρτηση ή από το βήμα της Βουλής. Αλλά.. ποτέ σε τετ - α τετ μαζί τους.
Ο Πολάκης και ο κάθε Πολάκης, αυτό μας είπε που θα διαβάσετε στη συνέχεια, είπε στην Ελληνική κοινωνία, ότι το να ψεύδεσαι ενώπιον όλων είναι κάτι που θεωρείται φυσιολογικό. Και εγκρίνεται ως πράξη στις διαπροσωπικές σχέσεις και κατ' επέκταση και στις ευρύτερες κοινωνικές σχέσεις.
Ο Πολάκης και ο κάθε Πολάκης, και πολλούς της κατηγορίας του διαθέτει ο ΣΥΡΙΖΑ, επηρεάζουν προς το αρνητικό όλο αυτό που ονομάζουμε ΗΘΙΚΗ. Και επιλέγουν συνειδητά να την επηρεάσουν. Είναι ο μόνος τρόπος να επιπλεύσουν μέσα στο λαό. Η δήθεν μαγκιά.. η κίνηση του "ποιος είσαι ρε που μιλάς", η νοοτροπία του δε βαριέσαι.. και μια εντύπωση ότι το κράτος μου ανήκει και κάνω ότι θέλω και μιλάω όπως θέλω, οδηγούν την κοινωνία μας να πιστέψει ότι η Ηθική είναι η επίθεση στην αξιοπρέπεια, η χυδαία συμπεριφορά, η εκμετάλλευση καθώς επίσης και η προπαγάνδα.
Το παράδειγμα Πολάκη, το έχουμε συναντήσει ήδη αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες.
Το έχουμε συναντήσει στον Κο. Τσίπρα. Στον Κο. Καμμένο. Στον Κο. Κουρουμπλή. Στον Κο. Σκουρλέτη. Στον Κο. Τζανακόπουλο. Στις ασυναρτησίες του Κου. Τσακαλώτου. Στις επιθέσεις του Κου. Σπίρτζη. Στην κυνικότητα του Κου. Κατρούγκαλου. Στα ψεύδη της Κας. Αχτσιόγλου. Και φυσικά στη όλη συμπεριφορά του Κου. Σταθάκη. Ο Κος. Φλαμπουράρης.
Ο Κος. Τσίπρας "καθυβρίζει" έναν λαό καθημερινά. Και τον καθυβρίζει χτυπώντας άμεσα την νοημοσύνη του. Η προσβολή αυτή της νοημοσύνης, είναι μια ανήθικη πράξη, η οποία επαναλαμβάνεται συνεχώς ώστε να θεωρηθεί από κάποια στιγμή φυσιολογικό και ηθικό το να προσβάλλεις τη νοημοσύνη ενός ανθρώπου. Ο Τσίπρας μόνο έτσι μπορεί να παραμείνει ενεργός πολιτικά. Διότι είναι ένας πολύ λίγος για την Ελλάδα και φυσικά ως πολιτικό μυαλό δεν μπορεί να πλησιάσει τα τεράστια μεγέθη πολιτικών που έχει γνωρίσει ο τόπος.
Ο Κος. Καμμένος, είναι μια κατηγορία πολιτικού από μόνος του. Είναι ένας, με όλη την έννοια της λέξης καιροσκόπος πολιτικός άντρας, έχει δίψα για την εξουσία, είναι ικανός για να μείνει σε αυτήν να πράξει αυτά που πολλοί δεν θα τολμούσαν να πράξουν. Τα μαχαιρώματα πίσω από την πλάτη. Τα γνωρίζει αυτά ο Πάνος. Την ξέρει καλά αυτή την τακτική εξάλλου. Είναι ιδεολογικά, όπου φυσάει ο άνεμος, αρκεί να βρει μια καρέκλα να καθίσει. Στη προσπάθειά του αυτή να βρει και να καθίσει, είναι σε θέση τα κακώς κείμενα που αποκαλύπτουν οι άνθρωποι που ο κακός σκύλος Πολάκης τους μειώνει με ύβρεις, να τα μαγειρέψει ώστε να μην είναι τελικά κακώς κείμενα αλλά καλώς κείμενα. Η Ηθική του Καμμένου, είναι το ψέμα. Το παράδειγμα που δίνει στην κοινωνία μας ο Καμμένος, είναι να προσπαθείς με την κοροϊδία, το ψέμα να στέκεσαι όρθιος... μην χειριστείς ποτέ έννοιες δηλαδή αξιοπρέπειας π.χ. σεβασμού προς τον απέναντι, ισότητα κ.λ.π. Η Ηθική όμως του Καμμένου δεν δύναται να γίνει αποδεκτή. Αν και εφόσον γίνει επηρεάζονται και οι θεσμοί της χώρας.
Ο Καμμένος έπρεπε ήδη να είχε το θάρρος να παραιτηθεί. Φυσικά δεν θα γινόταν ήρωας. Αλίμονο αν η κοινωνία μας ηρωοποιήσει έναν Πάνο Καμμένο, έναν τυχοδιώκτη πολιτικό άντρα.. Αυτό όμως που θα έδινε στην κοινωνία ως παράδειγμα είναι ότι το να αναγνωρίζεις το λάθος σου είναι μια πράξη ηθικής.
Ο Πάνος επέλεξε. Να μείνει στη μνήμη του λαού ως ένα ανήθικο στοιχείο της κοινωνίας.
Δικαίωμά του. Δεν θα του στερήσει κανείς μας.
Όπως έχετε ήδη παρατηρήσει από την ροή του κειμένου, δεν έχω σταθεί πολύ στον Κο. Τσίπρα. Δεν έχω να πω πολλά και να του αφιερώσω όλη την ανάρτηση ίδιο. Σε αυτή την ανάρτηση μιλάνε οι πράξεις του.
Κος. Κουρουμπλής. Τα γνωρίζουμε όλοι. Ο Πολάκης εμμέσως πλην σαφώς, υπερασπίστηκε και τον Κουρουμπλή. Η Ηθική του Κουρουμπλή είναι μια και φυσικά απαγορευτική ως παράδειγμα για την κοινωνία μας αλλά και για την οποιαδήποτε κοινωνία. Η μη ανάληψη ευθύνης, η μεταβίβαση ευθύνης αλλά και η προσπάθεια παραπλάνησης της κοινής γνώμης, είναι μια ανήθικη πράξη που προάγει μόνο την θρασύτητα. Η κοινωνία μας δεν μπορεί να βασίζεται πάνω σε θράσος και σε δειλία. Αλλά σε αλήθεια και θάρρος και προπάντων σε ειλικρίνεια ως προς την σχέση κράτους - πολίτη. Ο Κουρουμπλής, με την δήλωσή στη Βουλή των Ελλήνων, δεν θα παραιτηθώ ποτέ, μας δίνει την εντύπωση, ενός πολιτικού άντρα που δεν θα κοιτάξει ποτέ το συμφέρον του τόπου, αλλά ως μοναδικό συμφέρον προτάσσει τον εαυτό του και την αυτοπροβολή του. Κάθε άλλο παρά υπηρεσία προς το τόπο είναι αυτή η νοοτροπία.
Ο Κουρουμπλής, ως ένας άλλος Καμμένος επέλεξε. Επέλεξε να μείνει στην συνείδηση του κόσμου ως ένα ανήθικο στοιχείο της κοινωνίας. Ως ένα στοιχείο ψεύδους και δειλίας.
Δικαίωμά του. Δεν θα του στερήσει κανείς μας.
Η Ηθική του Κου. Σκουρλέτη. Έχει φανεί ήδη εδώ και καιρό. Δεν ξεχνάει ο κόσμος τον εμπαιγμό των συμβασιούχων. Δεν ξεχνάει ο κόσμος ότι μέχρι και σήμερα στερεί χιλιάδες θέσεις εργασίας, με το να στηρίζει την μη εκτέλεση - πραγματοποίηση της επένδυσης στο Ελληνικό. Και μόνο αυτές οι 2 πράξεις του, το παράδειγμα της ηθικής που δίνει στη κοινωνία μας, είναι του καθαρά ατομικού συμφέροντος. Δεν κοιτά και δεν φροντίζει για το σύνολο, αλλά το πως ο ίδιος θα προσπαθήσει μέσα από τακτικές να επιβιώσει πολιτικά μη υπολογίζοντας ότι η δική του επιβίωση είναι και αυτόματα η απώλεια κάποιων άλλων ανθρώπων. Ο Πολάκης, εμμέσως πλην σαφώς, υπερασπίστηκε και την ανηθικότητα Σκουρλέτη.
Ο Σκουρλέτης επέλεξε και αυτός. Επέλεξε να μείνει στη συνείδηση του κόσμου ως ένα ανήθικο στοιχείο της κοινωνίας. Ως ένα στοιχείο ατομικισμού.
Δικαίωμά του. Δεν θα του στερήσει κανείς μας.
Η ανάλυση που μέχρι αυτές τις γραμμές γίνεται, μας δείχνει μια ραγδαία πτώση της ηθικής στη χώρα, που εκφράζεται μέσα από συμπεριφορές και νοοτροπίες ανθρώπων που έχουν τις τύχες του τόπου στα χέρια τους. Όπου και αν κοιτάξεις, όπως και αν μεταφράσεις συμπεριφορές και λόγια, επικρατεί μια αίσθηση ότι η Ηθική προσβάλλεται βάναυσα. Και απειλεί θεσμούς και την έννοια της Δημοκρατίας, από την στιγμή που Δημοκρατία σημαίνει συν της άλλης η ανύψωση της Ηθικής προς μια σωστά λειτουργική και δομημένη κοινωνία.
Οι συμπεριφορές που αναπτύσσουν οι επόμενοι κύριοι/ες που ανέφερα, συνοψίζονται σε μια λέξη.
Παραπλάνηση της κοινής γνώμης.
Όλοι τους. Ανεξαιρέτως.
Τσακαλώτος. Επενδύσεις. Η Ηθική στα κατωτέρα της. Μια ευθεία προσβολή της πραγματικότητας. Και δημιουργία μιας ψευδαίσθησης που ως μόνο στόχο έχει την προς στιγμήν ωραιοποίηση μιας εικόνας που είναι τόσο άσχημη που για να γίνει όμορφη θέλει αρκετή δουλειά. Ο Τσακαλώτος, ως ένας άλλος Βαρουφάκης, έχει υπογράψει την καταστροφή της οικονομίας της χώρας μας. Γεγονός που δεν αμφισβητείται και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.
Η ανήθικη πράξη του Τσακαλώτου, να προσπαθήσει να πείσει για το αντίθετο, δίνει παράδειγμα στη κοινωνία, ότι το να αποφεύγεις την αλήθεια είναι η ωραιότερη αλήθεια που μπορείς να πεις. Αλλά.. το κόστος αυτής της ανηθικότητας είναι τεράστιο. Αλλά προς το παρόν χρήσιμο... για τον Τσακαλώτο.
Ο Τσακαλώτος επέλεξε.
Όπως έχουν επιλέξει όλοι αυτοί που μας κυβερνούν.
Η κυνικότητα του Κατρούγκαλου, με ένα ασφαλιστικό οικοδόμημα που τρίζει, και τρίζει γιατί δεν έχει αποδώσει ακόμα χιλιάδες συντάξεις, είναι μια Ηθική απαγορευτική επίσης για το τόπο μας. Η ανήθικη πράξη του Κατρούγκαλου είναι μια.
Ο εμπαιγμός χιλιάδων ανθρώπων ως προς το βιοτικό τους επίπεδο. Η ανηθικότητα αυτή, είναι ένα παράδειγμα προς αποφυγήν όμως. Διότι το να ενταχθεί στην κοινωνία μας ο όρος αυτός, θα αποδυναμώσει και θα ευτελίζει καθημερινά τις ανθρώπινες σχέσεις και θα επηρεάσει κατά πολύ τις σχέσεις πολίτη με θεσμούς. Οδηγεί σε συμπεριφορές ασέβειας.
Ο Πολάκης υποστήριξε και τις συμπεριφορές του Φλαμπουράρη. Που ανάμεσα σε όσες έχει αναπτύξει είναι και η προσπάθειά του να πείσει ότι είναι υπέρμαχος επενδύσεων. Η ανηθικότητα του Φλαμπουράρη είναι και η ανηθικότητα του Τσίπρα. Η αναντιστοιχία λόγων και πράξεων. Η Ηθική όμως αυτό που επιβάλλει ή αν θέλετε επιτρέπει, είναι τα λόγια σου να είναι όμοια με τις πράξεις σου. Μια κοινωνία δεν μπορεί ποτέ να προοδεύσει και να φτάσει στο μέγιστο βαθμό της οργάνωσής της αν επιλέξει αναντιστοιχίες που ως στόχο θα έχουν την παραπλάνηση. Στο πρόσωπο Τσίπρα - Φλαμπουράρη η κοινωνία μας βλέπει την ηθική μιας πλαστής προσπάθειας. Μιας προσπάθειας που γίνεται όχι στο να επιτευχθεί κάτι αλλά μιας προσπάθειας στο να καταστραφεί κάτι.
Θα κλείσω όμως την ανάρτησή μου αυτή με ένα πρόσωπο των ημερών. Που μας προέκυψε ξαφνικά.
Τον Κο. Σπίρτζη.
Η Ηθική του Σπίρτζη, είναι μια και μόνη. Την μείωση της προσπάθειας ανθρώπων που θέλουν να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο, υπακούοντας σε συμφέροντα μιας παλαιολιθικής Ελλάδας.... Η ανήθικη πράξη του Σπίρτζη πρέπει να αποτελέσει ένα παράδειγμα για το τόπο μας.
Ένα παράδειγμα που καλό θα ήταν να αποτελέσει και αντικείμενο μελέτης.
Η επίθεση στο νέο είναι και επίθεση στο μέλλον.
Και αυτό είναι ανήθικο.
Η κυβέρνηση επέλεξε.
Ο λαός όμως δεν επέλεξε και δεν επιλέγει αυτό το δρόμο.
Αυτοδυναμία στη Νέα Ν.Δ.
Αυτοδυναμία στην Ηθική όπως αυτή και σωστά εκφράζεται από τον Κο. Κυριάκο Μητσοτάκη.